U bevindt zich hier: Non-profitsector / Acties en services /
Direct contact: (010) 437 19 90 of bel mij terug!

Acties / Services Non-profitsector

Acties voor de Non-profitsector

Bestuurders van een stichting of vereniging die nog geen cliënt is bij Quality Online Business Solutions bieden wij onze Kennismakingsactie aan. Deze actie houdt in dat u tegen zeer aantrekkelijke tarieven kunt kennis maken met onze onovertroffen klantgerichte aanpak en hoogwaardige fullservice administratieve ondersteuning en consultancy. De actievoorwaarden worden met regelmaat aangepast, dus wacht niet te lang met u aan te melden voor dit zéér voordelige aanbod.

Check regelmatig onze website aangezien geregeld nieuwe acties worden aangeboden.

Kennismakingsactie

Inhoud en doel van de actie

Quality Online Business Solutions biedt elk bestuur van een stichting of vereniging, dat zich aanmeldt via onze website, tijdelijk een korting van 15% op de prijs van alle vaste periodieke werkzaamheden opgenomen onder Reporting Services (oa. jaarrekening en evt. winstaangifte) mbt. het eerste boekjaar waarvoor Quality Online Business Solutions haar diensten zal verrichten. Hiermee verwacht Quality Online Business Solutions een groter aantal bestuurders van stichtingen en verenigigen te laten kennismaken met een hoog kwaliteitsniveau van administratieve diensten en een onovertroffen klantgerichtheid.

Tijdens een intensief intakegesprek krijgt het bestuur gratis advies omtrent de administratieve organisatie etc. van de stichting/vereniging.

Voorwaarden

Deze actie geldt alleen voor stichtingen en verenigingen. De Kennismakingsactie geldt alleen voor de werkzaamheden mbt. het eerste boekjaar waarvoor Quality Online Business Solutions haar diensten zal verrichten.

Om in aanmerking te komen voor onze Kennismakingsactie dient u zich aan te melden middels het daartoe bestemde contactformulier op onze website. Alleen op deze wijze komt u in aanmerking voor de actie.

De korting geldt niet voor incidentele werkzaamheden zoals opstartkosten en adviesaanvragen. Deze kosten zullen op regiebasis tegen gedifferentieerde uurtarieven in rekening worden gebracht.

De kosten welke voor de korting in aanmerking komen, zullen tegen een fixed price op maandbasis via automatische afschrijving worden geïncasseerd.

De termijnen gaan in in de maand waarin de opdracht wordt verstrekt en worden verdeeld over de resterende maanden van het boekjaar waarop de werkzaamheden betrekking hebben. Indien dit boekjaar reeds is verstreken zal het jaarbedrag ineens in de maand waarin met de werkzaamheden wordt aangevangen in rekening worden gebracht.

Hoe meld ik mij aan voor deze actie?

Om voor deze actie in aanmerking te komen, dient u zich aan te melden via het contactformulier op onze website en hier bij “Uw verzoek” aan te geven: “Ik wil gebruik maken van de Kennismakingsactie”. Na ontvangst van uw aanmelding zullen wij u uitnodigen voor een intakegesprek bij ons op kantoor (Toegangseweg 30 te Boskoop).

Service voor de Non-profitsector

Gratis quickscan

In overleg met u brengen wij de actuele situatie van uw stichting in kaart en lichten wij deze door. Wij wijzen u hierbij op potentiële valkuilen op fiscaal, bedrijfseconomisch en/of administratief-organisatorisch gebied.

Gratis advies tijdens intakegesprek

Tijdens het intakegesprek nemen wij ruim de tijd voor u. Eventueel urgente vragen op fiscaal, bedrijfseconomisch en/of administratief-organisatorisch gebied kunt u ons direct stellen.

Gratis persoonlijk digitaal clientendossier

Iedere cliënt krijgt van ons gratis toegang tot onze webportal. Hiermee beschikt u over een Persoonlijk Digitaal Cliëntendossier en kunnen wij u voorzien van specifiek voor u van toepassing zijnde nieuwsitems en andere informatie.

Gratis Overstapservice

Om het u gemakkelijk te maken uw administratie, jaarrekeming en/of fiscale zaken bij ons onder te brengen bieden wij u gratis onze Overstapservice aan. Dat wil zeggen dat u mbv. een door ons aangeleverde voorbeeldbrief de overeenkomst met uw huidige accountant op een nette manier kunt beëindigen. U kondigt hierin aan dat wij namens u kontakt met uw huidige accountant zullen opnemen, teneinde de overdracht zo soepel mogelijk te laten verlopen. Wij weten precies welke bescheiden en informatie dienen te worden overgedragen, daarom is het verstandiger dat wij dit voor u doen en u heeft hier zelf geen omkijken naar.

 

Wat doen we precies mbt. de Overstapservice? 
  • Wij inventariseren welke werkzaamheden zijn uitbesteed aan uw huidige accountant/boekhouder, deze werkzaamheden zullen wij dan voortaan voor u verzorgen.
  • Wij leveren een concept opzegbrief aan uw huidige accountant (download opzegbrief hier). Indien deze brief nog dient te worden aangepast aan bijzondere afspraken, kunnen wij dit iom. u ook voor u verzorgen.
  • Wij nemen contact op met uw huidige accountant/boekhouder om de overdracht van bescheiden/informatie te regelen.
  • Wij inventariseren welke stukken nu bij uw huidige accountant binnen komen en regelen hiervoor de adreswijziging.
  •  Wij lichten de Belastingdienst in mbt. de overstap van belastingconsulent.
  • Indien nodig nemen wij uw winstaangifte over in onze uitstelregeling voor belastingconsulenten.
  • Eventuele achterstanden werken wij direct voor u weg.
Dit traject hoeft niet meer dan 1 week in beslag te nemen, hierna bent u verzekerd van eerste klas service en kunt u zich weer met een gerust hart op uw ondernemersactiviteiten richten.

 

 

Gratis éénmalige training van uw afdeling Administratie

Indien u uw oragnisatie de administratie intern verzorgt bieden wij u gratis een éénmalige training aan van uw afdeling Administratie. Tijdens deze training wordt uw administratief personeel waar nodig bijgeschoold.

Top 3 'Meest Klantgerichte   Advieskantoren'


AccountancyNiewws Award

Testimonials

"Dankzij diverse belastingbesparende tips heb ik de kosten van QO al dubbel en dwars terug verdiend."

Michiel Buningh | Buningh Management Consulting

"  Toen ik startte als zzp-er had ik mijn administratie eerst bij Yuki ondergebracht. Yuki doet echter geen jaarrek..." lees meer

Lidia Moret | freelance communicatieadviseur

"    Omdat ik ontevreden was met de diensten van de vorige accountant, ging ik op zoek naar iemand anders. De site..." lees meer

Davor Raić | Simple and Useful

"In deze tijden van e-mail en sms is het ook wel eens prettig persoonlijk contact te hebben met mijn adviseur. Gelukkig maken ..." lees meer

Toon Coelers | Eigenaar Schilders- en afw.bedrijf A. Coelers

"Adviesbureau Hensen is inmiddels 12,5 jaar klant bij QO.    In die tijd heb ik de medewerkers van QO leren k..." lees meer

Mark J. Hensen | MH WaterZaken

"Wij hebben de financiële administratie van onze stichting uitbesteed aangezien we daar zelf de kennis niet voor in huis ..." lees meer

G. Vermeulen | Penningmeester St. Buurtgroep Schenkel

"Wij zijn zeer tevreden over de prijs/kwaliteitverhouding, iets wat we uit ervaring niet over ieder kantoor kunnen zeggen waar..." lees meer

Patrica Hazelhorst | Vos & Partners Organisatieadvies BV

"Ik ben bij QO terecht gekomen na wat slechte ervaringen met grote accountantskantoren. Ik zag dat dit kantoor een award had g..." lees meer

Dennis Fransen | Correcthosting

"Ik was van plan mijn administratie zelf in te voeren, maar nadat mij was voorgerekend wat ik daarmee zou besparen was voor mi..." lees meer

Michiel Buningh | Buningh Management Consulting

"Het fijne aan dit kantoor is dat men afspraken altijd nakomt. Dat heb ik in het verleden wel eens anders mee gemaakt."

A. Laurijssen | A. Laurijssen Schilderwerken

"Volgens QO had onze vorige adviseur ten onrechte een flinke aftrekpost verzuimd op te geven. QO heeft dit alsnog gedaan en hi..." lees meer

Jolanda Oeij | Smiling Faces

Tip van de maand


"U kunt bij ons de gescande fakturen en gedownloade bankmutaties aanleveren ipv. de fysieke boekhouding."
Trefwoorden:

Quality Online Business Solutions



Toegangseweg 30
2771 XM Boskoop

Tel (010) 437 19 90
   
E-mail: info@quality-online.nl
Website: www.quality-online.nl




Vind ons met GoogleMaps
Google Maps