Starters
U bent onlangs een onderneming gestart of u staat op het punt dat te doen.
Startersactie, opzetten administratie, ondernemingsplan, VAR, opzetten fakturering, starterstips, rechtsvormkeuze, VOF-akte, oprichting BV, financiële administratie, BTW-aangifte, salarisadministratie, jaarrekening, aangifte Inkomstenbelasting
Specifieke dienstverlening voor startende ondernemers
Als startende ondernemer heeft u behoefte aan specifieke ondersteuning. Om u tijdens deze zeer belangrijke fase zo goed mogelijk bij te staan hebben wij, op basis van onze ruime ervaring met startende ondernemers, een aantal diensten ontwikkeld waaraan de meeste starters behoefte hebben.
Het betreft de volgende diensten:
Administratie uitbesteden of niet?
Na inschrijving bij de Kamer van Koophandel dient zich direct de eerste ondernemersvraag aan: ga ik mijn boekhouding zelf doen of besteed ik die uit?
Deze keuze hangt van een aantal aspecten af, tw.:
-
Heb ik voldoende verstand van boekhouden?
-
Heb ik voldoende tijd voor mijn boekhouding?
-
Heb ik wel zin om mijn vrije weekend en/of door-de-weekse avond ook nog bezig te zijn met mijn boekhouding?
-
Bespaar ik wel echt op administratie-/accountantskosten door het zelf te doen?
Aangezien wij de meeste administratieve processen voor een groot deel hebben geautomatiseerd, zijn de kosten van een aan ons uitbestede administratie de laatste jaren dermate sterk gedaald, dat zelf verwerken van een beperkte administratie vaak niet meer loont. Daar komt bij dat een door ons ingevoerde administratie meestal beter aansluit op het rapportageproces dan een zelf ingevoerde administratie. Dit resulteert dan weer in een besparing op de rapportagekosten. Bovendien is het uurtarief van een Reportingmedewerker (degene die de jaarrekening samenstelt) een stuk hoger dan het uurtarief van een Accountingmedewerker (degene die de boekhouding invoert), hierdoor loont zelf invoeren zelfs nóg minder.
10 Redenen
om direct een afspraak te maken
- Zeer ruime ervaring met startersspecifieke zaken
- Gratis advies tijdens 1e gesprek
- Gratis Persoonlijk Digitaal Cliëntendossier
- Klantgerichtheids Award
- Persoonlijk contact
- Gemak: geen omkijken naar uw administratie en termijnen
- Belastingbespaartips
- Cliëntspecifieke nieuwsvoorziening
- Zeer goede prijs-/kwaliteitverhouding
- Snelle opvolging advies- en andere aanvragen