Award
Top 3 Meest Klantgerichte Advieskantorenbvolgens Kluwer, AccountancyNieuws en SNS Bank
Quality Online heeft een AccountancyNieuws Award gewonnen en zich hiermee geschaard bij de top 3 van Nederlands meest klantgerichte MKB advieskantoren.
Een vakkundige jury acht bewezen dat alle inspanningen binnen de organisatie ten aanzien van klantgerichtheid succes hebben, gezien de uitslag van het klanttevredenheidsonderzoek.
Op de vraag Hoe tevreden bent u over dit accountantskantoor in het algemeen antwoordde 86,05% van de klanten zeer tevreden.
Zelfs op de vraag Wat vindt u van de prijs-kwaliteitverhouding - traditioneel een vraag waar laag wordt gescoord in klanttevredenheidsonderzoeken - is 62,79% van de klanten van Quality Online zeer tevreden (en nog eens 23,26% redelijk tevreden).
Daarnaast waardeerden de klanten van Quality Online deze organisatie relatief het meest om:
- de heldere adviezen die antwoorden geven op de vragen en
- het continu werken aan het verbeteren van de klantgerichtheid.
"Quality Online is een organisatie die zich uitermate goed inzet voor de belangen van haar klanten. Duidelijk wordt dat de ambitie verwachtingen van klanten te overtreffen in de praktijk wordt gewaardeerd. Duidelijk is geworden dat de visie van de directie op het bedienen van de klanten door de gehele organisatie wordt uitgedragen. Klanten van Quality Online zijn namelijk zeer tevreden over deze organisatie. Een beter compliment kun je als zakelijk dienstverlener niet krijgen."
Juryvoorzitter Frans Heitling van de AccountancyNieuws Award