U bevindt zich hier: Non-profitsector / Diensten /
Direct contact: (010) 437 19 90 of bel mij terug!

Diensten Non-profitsector

Account Services (financi�le administratie/BTW-aangifte)

Wij kunnen een deel of indien gewenst uw gehele Financiële Administratie uit handen nemen. De meeste non-profitorganisaties verzorgen zelf de debiteuren- en crediteurenadministratie en laten ons de fakturen, bankafschriften en kasmutaties invoeren. Op basis van de ingevoerde administratie wordt door ons, indien van toepassing, de BTW-aangifte opgesteld. Indien uw organisatie zelf de administratie voert, kunnen wij voor uw organisatie de BTW-aangifte doen. Ook kunnen wij een periodieke controle van de Financiële Administratie uitvoeren en indien nodig de afdeling Financiële Administratie coachen.

Reporting Services (rapportages, zoals jaarrekening)

  • Samenstellen van de jaarrekening, niet alleen op conventionele wijze (papieren rapport), maar tevens in digitale vorm (rapport in PDF-formaat)
  • Samenstellen van interim rapportages
  • Samenstellen fiscale rapportages ten behoeve van de Belastingdienst, zoals aangiften Vennootschapsbelasting (indien van toepassing)
  • Samenstellen van prognoses, begrotingen en budgetten
  • Bewaking van budgetten en rapportage van realisatie versus begroting

Payroll Services (salarisadministratie)

  • Verwerken van uw salarisadministratie: vervaardigen van de salarisstroken
  • Verwerken van door u aangeleverde mutaties
  • Genereren/indienen loonaangiften aan de Belastingdienst, alsmede alle voorkomende hieraan gerelateerde werkzaamheden

U krijgt de mogelijkheid alle uit te wisselen informatie, van het aanleveren van de mutaties tot en met de uitlevering van de salarisstroken, aangiften en overzichten op elektronische wijze te laten verlopen.

Consulting Services (adviesdiensten)

  • Consultancy op fiscaal gebied
  • Consultancy op administratief-organisatorisch gebied
  • Consultancy op bedrijfseconomisch gebied
  • Begeleiding bij subsidie-aanvragen of bij integrale outsourcing verzorging van het gehele subsidie-aanvraagtraject en termijnbewaking, alsmede onderzoek naar subsidiemogelijkheden
  • Uitwerken van automatiseringsvraagstukken, zoals de implementatie van een nieuw financieel pakket, alsmede automatisering van veelvuldig voorkomende routinewerkzaamheden op financieel-administratief gebied, digitaal faktureren, digitale dossiervorming

Detachering

Indien u de (een deel van de) administratie graag bij u op lokatie wilt laten invoeren onder toezicht van uw eigen Hoofd Administratie, kunnen wij u een administratief medewerker ter beschikking stellen.

Subsidie-aanvragen

In het geval de stichting een jaarlijkse subsidie-aanvraag moet indienen, kunnen wij u hierbij van dienst zijn. Wij kunnen in overleg met u de prognose voor het komende jaar opstellen en de overige financiële informatie aanleveren.

Ondersteuning bestuur bij financieel-administratieve zaken

Veel bestuursleden hebben onvoldoende verstand van financieel-administratieve zaken om de administratie van de organisatie te voeren. Wij kunnen op de achtergrond het bestuur ondersteunen waar nodig.

Begeleiding bestuur bij Algemene Ledenvergadering (vereniging)

Wij kunnen het bestuur ondersteunen bij de informatievoorziening aan de leden ten tijde van de jaarlijkse ALV.

Opstellen prognoses en begrotingen

De meeste non-profitorganisaties stellen voorafgaand aan een nieuw boekjaar verplicht, dan wel uit eigen beweging een begroting/prognose op. Wij kunnen u helpen de begroting/prognose op te stellen.

Overige diensten

Naast bovenstaande diensten kunnen wij u dankzij de relaties binnen ons netwerk ook van dienst zijn bij advies rondom uw pensioen en verzekeringen, alsmede accountantsverklaringen, hiertoe kunnen wij u doorverwijzen naar een betrouwbare accountant, pensoen-, hypotheek- en/of verzekeringsadviseur.

Top 3 'Meest Klantgerichte   Advieskantoren'


AccountancyNiewws Award

Testimonials

"Ik ben bij QO terecht gekomen na wat slechte ervaringen met grote accountantskantoren. Ik zag dat dit kantoor een award had g..." lees meer

Dennis Fransen | Correcthosting

"Ik was van plan mijn administratie zelf in te voeren, maar nadat mij was voorgerekend wat ik daarmee zou besparen was voor mi..." lees meer

Michiel Buningh | Buningh Management Consulting

"    Omdat ik ontevreden was met de diensten van de vorige accountant, ging ik op zoek naar iemand anders. De site..." lees meer

Davor Raić | Simple and Useful

"Het fijne aan dit kantoor is dat men afspraken altijd nakomt. Dat heb ik in het verleden wel eens anders mee gemaakt."

A. Laurijssen | A. Laurijssen Schilderwerken

"Adviesbureau Hensen is inmiddels 12,5 jaar klant bij QO.    In die tijd heb ik de medewerkers van QO leren k..." lees meer

Mark J. Hensen | MH WaterZaken

"Dankzij diverse belastingbesparende tips heb ik de kosten van QO al dubbel en dwars terug verdiend."

Michiel Buningh | Buningh Management Consulting

"Wij hebben de financiële administratie van onze stichting uitbesteed aangezien we daar zelf de kennis niet voor in huis ..." lees meer

G. Vermeulen | Penningmeester St. Buurtgroep Schenkel

"Volgens QO had onze vorige adviseur ten onrechte een flinke aftrekpost verzuimd op te geven. QO heeft dit alsnog gedaan en hi..." lees meer

Jolanda Oeij | Smiling Faces

"Wij zijn zeer tevreden over de prijs/kwaliteitverhouding, iets wat we uit ervaring niet over ieder kantoor kunnen zeggen waar..." lees meer

Patrica Hazelhorst | Vos & Partners Organisatieadvies BV

"  Toen ik startte als zzp-er had ik mijn administratie eerst bij Yuki ondergebracht. Yuki doet echter geen jaarrek..." lees meer

Lidia Moret | freelance communicatieadviseur

"In deze tijden van e-mail en sms is het ook wel eens prettig persoonlijk contact te hebben met mijn adviseur. Gelukkig maken ..." lees meer

Toon Coelers | Eigenaar Schilders- en afw.bedrijf A. Coelers

Tip van de maand


"Door gebruik te maken van online boekhouden kan uw accountant u op afstand begeleiden bij het inboeken van uw administratie."
 
Trefwoorden:

Quality Online Business Solutions



Toegangseweg 30
2771 XM Boskoop

Tel (010) 437 19 90
   
E-mail: info@quality-online.nl
Website: www.quality-online.nl




Vind ons met GoogleMaps
Google Maps