Acties voor de Non-profitsector
Bestuurders van een stichting of vereniging die nog geen cliënt is bij Quality Online Business Solutions bieden wij onze Kennismakingsactie aan. Deze actie houdt in dat u tegen zeer aantrekkelijke tarieven kunt kennis maken met onze onovertroffen klantgerichte aanpak en hoogwaardige fullservice administratieve ondersteuning en consultancy. De actievoorwaarden worden met regelmaat aangepast, dus wacht niet te lang met u aan te melden voor dit zéér voordelige aanbod.
Check regelmatig onze website aangezien geregeld nieuwe acties worden aangeboden.
Kennismakingsactie
Inhoud en doel van de actie
Quality Online Business Solutions biedt elk bestuur van een stichting of vereniging, dat zich aanmeldt via onze website, tijdelijk een korting van 15% op de prijs van alle vaste periodieke werkzaamheden opgenomen onder Reporting Services (oa. jaarrekening en evt. winstaangifte) mbt. het eerste boekjaar waarvoor Quality Online Business Solutions haar diensten zal verrichten. Hiermee verwacht Quality Online Business Solutions een groter aantal bestuurders van stichtingen en verenigigen te laten kennismaken met een hoog kwaliteitsniveau van administratieve diensten en een onovertroffen klantgerichtheid.
Tijdens een intensief intakegesprek krijgt het bestuur gratis advies omtrent de administratieve organisatie etc. van de stichting/vereniging.
Voorwaarden
Deze actie geldt alleen voor stichtingen en verenigingen. De Kennismakingsactie geldt alleen voor de werkzaamheden mbt. het eerste boekjaar waarvoor Quality Online Business Solutions haar diensten zal verrichten.
Om in aanmerking te komen voor onze Kennismakingsactie dient u zich aan te melden middels het daartoe bestemde contactformulier op onze website. Alleen op deze wijze komt u in aanmerking voor de actie.
De korting geldt niet voor incidentele werkzaamheden zoals opstartkosten en adviesaanvragen. Deze kosten zullen op regiebasis tegen gedifferentieerde uurtarieven in rekening worden gebracht.
De kosten welke voor de korting in aanmerking komen, zullen tegen een fixed price op maandbasis via automatische afschrijving worden geïncasseerd.
De termijnen gaan in in de maand waarin de opdracht wordt verstrekt en worden verdeeld over de resterende maanden van het boekjaar waarop de werkzaamheden betrekking hebben. Indien dit boekjaar reeds is verstreken zal het jaarbedrag ineens in de maand waarin met de werkzaamheden wordt aangevangen in rekening worden gebracht.
Hoe meld ik mij aan voor deze actie?
Om voor deze actie in aanmerking te komen, dient u zich aan te melden via het contactformulier op onze website en hier bij “Uw verzoek” aan te geven: “Ik wil gebruik maken van de Kennismakingsactie”. Na ontvangst van uw aanmelding zullen wij u uitnodigen voor een intakegesprek bij ons op kantoor (Toegangseweg 30 te Boskoop).
Service voor de Non-profitsector
Gratis quickscan
In overleg met u brengen wij de actuele situatie van uw stichting in kaart en lichten wij deze door. Wij wijzen u hierbij op potentiële valkuilen op fiscaal, bedrijfseconomisch en/of administratief-organisatorisch gebied.
Gratis advies tijdens intakegesprek
Tijdens het intakegesprek nemen wij ruim de tijd voor u. Eventueel urgente vragen op fiscaal, bedrijfseconomisch en/of administratief-organisatorisch gebied kunt u ons direct stellen.
Gratis persoonlijk digitaal clientendossier
Iedere cliënt krijgt van ons gratis toegang tot onze webportal. Hiermee beschikt u over een Persoonlijk Digitaal Cliëntendossier en kunnen wij u voorzien van specifiek voor u van toepassing zijnde nieuwsitems en andere informatie.
Gratis Overstapservice
Om het u gemakkelijk te maken uw administratie, jaarrekeming en/of fiscale zaken bij ons onder te brengen bieden wij u gratis onze Overstapservice aan. Dat wil zeggen dat u mbv. een door ons aangeleverde voorbeeldbrief de overeenkomst met uw huidige accountant op een nette manier kunt beëindigen. U kondigt hierin aan dat wij namens u kontakt met uw huidige accountant zullen opnemen, teneinde de overdracht zo soepel mogelijk te laten verlopen. Wij weten precies welke bescheiden en informatie dienen te worden overgedragen, daarom is het verstandiger dat wij dit voor u doen en u heeft hier zelf geen omkijken naar.
Wat doen we precies mbt. de Overstapservice?
- Wij inventariseren welke werkzaamheden zijn uitbesteed aan uw huidige accountant/boekhouder, deze werkzaamheden zullen wij dan voortaan voor u verzorgen.
- Wij leveren een concept opzegbrief aan uw huidige accountant (download opzegbrief hier). Indien deze brief nog dient te worden aangepast aan bijzondere afspraken, kunnen wij dit iom. u ook voor u verzorgen.
- Wij nemen contact op met uw huidige accountant/boekhouder om de overdracht van bescheiden/informatie te regelen.
- Wij inventariseren welke stukken nu bij uw huidige accountant binnen komen en regelen hiervoor de adreswijziging.
- Wij lichten de Belastingdienst in mbt. de overstap van belastingconsulent.
- Indien nodig nemen wij uw winstaangifte over in onze uitstelregeling voor belastingconsulenten.
- Eventuele achterstanden werken wij direct voor u weg.
Gratis éénmalige training van uw afdeling Administratie
Indien u uw oragnisatie de administratie intern verzorgt bieden wij u gratis een éénmalige training aan van uw afdeling Administratie. Tijdens deze training wordt uw administratief personeel waar nodig bijgeschoold.