Account Services (financi�le administratie/BTW-aangifte)
- Administratieve bijstand op interimbasis: in tijden van tijdelijke onderbezetting kunnen wij uw afdeling Financiële en/of Salaris- en Personeelsadministratie ondersteunen
- Administratieve bijstand op permanente basis: wij kunnen een deel of indien gewenst uw gehele Financiële Administratie uit handen nemen, u bespaart zo op personeelskosten en profiteert van onze efficiënte full-service ondersteuning, wij verwerken de primaire en secundaire boekstukken in ons volledig geautomatiseerde financiële pakket en verzorgen indien nodig de periodieke BTW-aangifte
- Periodieke controle van uw Financiële Administratie, coaching van uw afdeling Financiële Administratie, eventueel aangevuld met periodieke BTW-aangifte.
Reporting Services (rapportages zoals jaarrekening)
- Samenstellen van de jaarrekening, niet alleen op conventionele wijze (papieren rapport), maar tevens in digitale vorm (rapport in PDF-formaat)
- Samenstellen van interim rapportages
- Samenstellen fiscale rapportages ten behoeve van de Belastingdienst, zoals aangiften Inkomsten- en Vennootschapsbelasting
- Samenstellen publikatierapportages ter deponering bij de Kamer van Koophandel
- Samenstellen van prognoses, begrotingen en budgetten
- Bewaking van budgetten en rapportage van realisatie versus begroting
Payroll Services (salarisadministratie)
- Verwerken van uw salarisadministratie: vervaardigen van de salarisstroken
- Verwerken van door u aangeleverde mutaties
- Genereren/indienen loonaangiften aan de Belastingdienst, alsmede alle voorkomende hieraan gerelateerde werkzaamheden
U krijgt de mogelijkheid alle uit te wisselen informatie, van het aanleveren van de mutaties tot en met de uitlevering van de salarisstroken, aangiften en overzichten op elektronische wijze te laten verlopen.
Consulting Services (adviesdiensten)
- Consultancy op fiscaal gebied
- Consultancy op administratief-organisatorisch gebied
- Consultancy op bedrijfseconomisch gebied
- Begeleiding bij subsidie-aanvragen of bij integrale outsourcing verzorging van het gehele subsidie-aanvraagtraject en termijnbewaking, alsmede onderzoek naar subsidiemogelijkheden
- Uitwerken van automatiseringsvraagstukken, zoals de implementatie van een nieuw financieel pakket, alsmede automatisering van veelvuldig voorkomende routinewerkzaamheden op financieel-administratief gebied, digitaal faktureren, digitale dossiervorming
Oprichting besloten vennootschap
Wij kunnen u bijstaan bij het oprichten van een nieuwe vennootschap. Dit houdt oa. in dat wij voor u de formulieren tbv. notaris invullen en de conceptstatuten beoordelen. Daarnaast kunnen wij, dankzij relaties binnen ons netwerk, de eventueel benodigde accountantsverklaringen regelen bij inbreng in natura (bijv. een onderneming).
Aanvraag codenummer bij invoer
Als u de verleggingsregeling wilt toepassen in andere gevallen dan bij verplichte verlegging, dan hebt u toestemming van de Belastingdienst nodig. Wij kunnen voor u een verzoek bij de Belastingdienst indienen om toestemming inzake toepassing van de verleggingsregeling, u hoeft de BTW dan niet meer aan de grens te voldoen.
Opstellen prognoses/begrotingen
Het is verstandig voorafgaand aan een nieuw boekjaar een begroting cq. prognose op te stellen. U stelt uzelf hiermee doelen voor het komende jaar en maakt het hiermee mogelijk de realisatie in de loop van het jaar te toetsen aan de begroting. Door dit regelmatig te doen, kunt u tijdig problemen vaststellen en uw bedrijfsvoering hierop aanpassen. Wij kunnen u helpen de begroting/prognose op te stellen.
Overige diensten
Naast bovenstaande diensten kunnen wij u dankzij de relaties binnen ons netwerk ook van dienst zijn bij advies rondom uw pensioen en verzekeringen, alsmede accountantsverklaringen, hiertoe kunnen wij u doorverwijzen naar een betrouwbare accountant, pensoen-, hypotheek- en/of verzekeringsadviseur.