Direct contact: (010) 437 19 90 of bel mij terug!

Diensten MKB-BV Account Services (financi�le administratie/BTW-aangifte)

Account Services (financi�le administratie/BTW-aangifte)

  • Administratieve bijstand op interimbasis: in tijden van tijdelijke onderbezetting kunnen wij uw afdeling Financiële en/of Salaris- en Personeelsadministratie ondersteunen
  • Administratieve bijstand op permanente basis: wij kunnen een deel of indien gewenst uw gehele Financiële Administratie uit handen nemen, u bespaart zo op personeelskosten en profiteert van onze efficiënte full-service ondersteuning, wij verwerken de primaire en secundaire boekstukken in ons volledig geautomatiseerde financiële pakket en verzorgen indien nodig de periodieke BTW-aangifte
  • Periodieke controle van uw Financiële Administratie, coaching van uw afdeling Financiële Administratie, eventueel aangevuld met periodieke BTW-aangifte.

Onze werkwijze: Account Services

Aanleveren administratie / termijnbewaking

Indien u het factuurstelsel toepast (facturen worden afzonderlijk ingevoerd), mailt u tenminste 1x per week uw facturen naar ons scan- en herkensysteem. Deze komen bij ons in een digitale schoenendoos, waar deze door ons worden gesorteerd en verwerkt. Indien u met een zakelijke bankrekening van de Rabobank, ABN AMRO en/of ING werkt kunnen wij uw bankrekening koppelen aan ons boekhoudpakket, waardoor uw bankmutaties dagelijks ter verwerking klaarstaan in ons boekhoudpakket. 1x per maand levert u ons via onze portal de bankafschriften met pinbonnen en andere bijlagen aan. Indien u het kasstelsel toepast (facturen worden niet afzonderlijk ingevoerd, u bent detaillist), hoeft u de facturen niet te mailen, maar achter de bankafschriften als bijlage te scannen.

In de maand voorafgaand aan de maand waarin de BTW-aangifte dient te worden ingediend (natuurlijk alleen indien u BTW-plichtig bent), wordt u door ons benaderd ter herinnering aan de periodieke BTW-aangifte en met de vraag wanneer u in de gelegenheid bent om uw administratie te completeren.

Verwerking administratie / BTW-aangifte

Na aanlevering van uw administratie wordt deze vrijwel direct in ons financiële pakket ingevoerd. Na completering van de administratie van het betreffende aangiftetijdvak, wordt de BTW-aangifte opgesteld. De BTW-aangifte wordt u ter fiattering aangeboden op ons cliëntenportaal. Na fiattering door u wordt de aangifte door ons verzonden aan de Belastingdienst. U dient dan (indien nodig) de BTW af te dragen aan de Belastingdienst, waarbij u gebruik maakt van het kenmerk dat wij u tezamen met de aangifte doen toekomen. Indien u niet tijdig fiatteert zal ons systeem u automatisch helpen herinneren aan de naderende deadline.

Top 3 'Meest Klantgerichte   Advieskantoren'


AccountancyNiewws Award

Testimonials

"In deze tijden van e-mail en sms is het ook wel eens prettig persoonlijk contact te hebben met mijn adviseur. Gelukkig maken ..." lees meer

Toon Coelers | Eigenaar Schilders- en afw.bedrijf A. Coelers

"Volgens QO had onze vorige adviseur ten onrechte een flinke aftrekpost verzuimd op te geven. QO heeft dit alsnog gedaan en hi..." lees meer

Jolanda Oeij | Smiling Faces

"Wij hebben de financiële administratie van onze stichting uitbesteed aangezien we daar zelf de kennis niet voor in huis ..." lees meer

G. Vermeulen | Penningmeester St. Buurtgroep Schenkel

"Ik was van plan mijn administratie zelf in te voeren, maar nadat mij was voorgerekend wat ik daarmee zou besparen was voor mi..." lees meer

Michiel Buningh | Buningh Management Consulting

"Dankzij diverse belastingbesparende tips heb ik de kosten van QO al dubbel en dwars terug verdiend."

Michiel Buningh | Buningh Management Consulting

"    Omdat ik ontevreden was met de diensten van de vorige accountant, ging ik op zoek naar iemand anders. De site..." lees meer

Davor Raić | Simple and Useful

"Wij zijn zeer tevreden over de prijs/kwaliteitverhouding, iets wat we uit ervaring niet over ieder kantoor kunnen zeggen waar..." lees meer

Patrica Hazelhorst | Vos & Partners Organisatieadvies BV

"  Toen ik startte als zzp-er had ik mijn administratie eerst bij Yuki ondergebracht. Yuki doet echter geen jaarrek..." lees meer

Lidia Moret | freelance communicatieadviseur

"Ik ben bij QO terecht gekomen na wat slechte ervaringen met grote accountantskantoren. Ik zag dat dit kantoor een award had g..." lees meer

Dennis Fransen | Correcthosting

"Het fijne aan dit kantoor is dat men afspraken altijd nakomt. Dat heb ik in het verleden wel eens anders mee gemaakt."

A. Laurijssen | A. Laurijssen Schilderwerken

"Adviesbureau Hensen is inmiddels 12,5 jaar klant bij QO.    In die tijd heb ik de medewerkers van QO leren k..." lees meer

Mark J. Hensen | MH WaterZaken

Tip van de maand


"Door gebruik te maken van online boekhouden kan uw accountant u op afstand begeleiden bij het inboeken van uw administratie."
 
Trefwoorden:

Quality Online Business Solutions



Toegangseweg 30
2771 XM Boskoop

Tel (010) 437 19 90
   
E-mail: info@quality-online.nl
Website: www.quality-online.nl




Vind ons met GoogleMaps
Google Maps