U bevindt zich hier: Starters / Diensten /
Direct contact: (010) 437 19 90 of bel mij terug!

Diensten Starters

Account Services (boekhouding/BTW-aangifte)

Wij kunnen een deel of indien gewenst uw gehele Financiële Administratie uit handen nemen. De meeste starters verzorgen zelf de debiteuren- en crediteuren- administratie en laten ons de fakturen, bankafschriften en kasmutaties invoeren. Op basis van de ingevoerde administratie wordt door ons, indien van toepassing, de BTW-aangifte opgesteld.

Indien u zelf de administratie voert, kunnen wij voor u de BTW-aangifte doen. Ook kunnen wij een periodieke controle van uw Financiële Administratie uitvoeren en indien nodig uw afdeling Financiële Administratie coachen.

Reporting Services (rapportages, zoals jaarrekening)

  • Samenstellen van de jaarrekening, niet alleen op conventionele wijze (papieren rapport), maar tevens in digitale vorm (rapport in PDF-formaat)
  • Samenstellen van interim rapportages
  • Samenstellen fiscale rapportages ten behoeve van de Belastingdienst, zoals aangiften Inkomsten- en Vennootschapsbelasting
  • Samenstellen publikatierapportages ter deponering bij de Kamer van Koophandel
  • Samenstellen van prognoses, begrotingen en budgetten
  • Bewaking van budgetten en rapportage van realisatie versus begroting

Payroll Services (salarisadministratie)

  • Verwerken van uw salarisadministratie: vervaardigen van de salarisstroken
  • Verwerken van door u aangeleverde mutaties
  • Genereren/indienen loonaangiften aan de Belastingdienst, alsmede alle voorkomende hieraan gerelateerde werkzaamheden

    U krijgt de mogelijkheid alle uit te wisselen informatie, van het aanleveren van de mutaties tot en met de uitlevering van de salarisstroken, aangiften en overzichten op elektronische wijze te laten verlopen.

Consulting Services (adviesdiensten)

  • Consultancy op fiscaal gebied
  • Consultancy op administratief-organisatorisch gebied
  • Consultancy op bedrijfseconomisch gebied
  • Begeleiding bij subsidie-aanvragen of bij integrale outsourcing verzorging van het gehele subsidie-aanvraagtraject en termijnbewaking, alsmede onderzoek naar subsidiemogelijkheden
  • Uitwerken van automatiseringsvraagstukken, zoals de implementatie van een nieuw financieel pakket, alsmede automatisering van veelvuldig voorkomende routinewerkzaamheden op financieel-administratief gebied, digitaal faktureren, digitale dossiervorming

Detachering

Indien u de administratie graag bij u op lokatie wilt laten invoeren onder uw toezicht of een deel van de administratie wenst uit te besteden, kan één van onze medewerkers periodiek daarvoor bij u langskomen.
Tevens kunnen wij in tijden van tijdelijke onderbezetting uw afdeling Financiële en/of Salaris- en Personeelsadministratie op lokatie ondersteunen.

Ondersteuning ondernemingsplan

Wij kunnen u bijstaan bij het samenstellen van een ondernemingsplan. Veel starterende ondernemers hebben "moeite met het opstellen van liquiditeitsprognoses en exploitatiebegrotingen. U stelt samen met één van onze consultants eenvoudig uw ondernemingsplan op. Om u op weg te helpen hebben wij een praktisch handboek, dat u als naslagwerk kunt hanteren.

Opzetten fakturering

Samen met u kunnen wij u een faktuurlayout opstellen, welke voldoet aan de eisen van de Belastingdienst. Tevens kunnen wij u helpen bij het automatiseren van dit proces. Daarnaast is het mogelijk via ons een webbased applicatie af te nemen tbv. uw fakturering.

Opzetten administratie

Wij helpen u bij het aanmaken van een efficiënte administratie, waarbij het streven is u met zo min mogelijk inspanning de administratie voor te bereiden tbv. de aanlevering aan ons of ter verwerking door uzelf.

Hulp bij VAR-aanvraag

Zonder VAR kunnen veel Zzp-ers niet werken voor hun opdrachtgevers. Het is dus zeer belangrijk dat de aanvraag hiervan tijdig en juist wordt ingediend. Wij weten met welke achterliggende gedachte bepaalde vragen op het formulier worden gesteld en kunnen u derhalve adequaat adviseren bij het invullen van de aanvraag.

Oprichting BV

Alvorens tot oprichting over te gaan, kunnen wij in overleg met u een geschikte structuur bepalen, zoals bijv. een holdingstructuur. Hierbij kunnen reeds op voorhand bepaalde zaken buiten de risicosfeer worden gehouden. Tevens bent u voorbereid op toekomstige uitbreiding van uw activiteiten, mogelijke samenwerking en bedrijfsopvolging.

Rechtsvormkeuze

Iedere rechtsvorm heeft voor- en nadelen. In overleg met u kunnen wij bepalen welke rechtsvorm in uw situatie het meest geschikt is.

Opstellen VOF-akte

Heeft u een VOF opgericht of gaat u deze oprichten? Het opstellen van een VOF-akte is niet verplicht, maar wel verstandig. U legt hierin vast welke afspraken u heeft gemaakt met uw mede-firmant(en). Wij kunnen u helpen bij het opstellen hiervan.

Middelingsverzoeken

Als starter heeft u meestal in de eerste jaren een lager inkomen dan voor uw start. Het is mogelijk om de Belastingdienst in dergelijke gevallen te verzoeken de verschuldigde Inkomstenbelasting over een tijdvak van 3 jaren te herrekenen obv. 3 gelijke jaarinkomens (gemiddeld). Dit kan leiden tot enorme belastingteruggaven. Wij kunnen voor u berekenen of u ook recht op teruggave en zo ja, een dergelijk verzoek indienen.

Overige diensten

Naast bovenstaande diensten kunnen wij u dankzij de relaties binnen ons netwerk ook van dienst zijn bij advies rondom uw pensioen en accountantsverklaringen en kunnen wij u doorverwijzen naar een betrouwbare hypotheek- en verzekeringsadviseur.

Top 3 'Meest Klantgerichte   Advieskantoren'


AccountancyNiewws Award

Testimonials

"Het fijne aan dit kantoor is dat men afspraken altijd nakomt. Dat heb ik in het verleden wel eens anders mee gemaakt."

A. Laurijssen | A. Laurijssen Schilderwerken

"In deze tijden van e-mail en sms is het ook wel eens prettig persoonlijk contact te hebben met mijn adviseur. Gelukkig maken ..." lees meer

Toon Coelers | Eigenaar Schilders- en afw.bedrijf A. Coelers

"Dankzij diverse belastingbesparende tips heb ik de kosten van QO al dubbel en dwars terug verdiend."

Michiel Buningh | Buningh Management Consulting

"Wij zijn zeer tevreden over de prijs/kwaliteitverhouding, iets wat we uit ervaring niet over ieder kantoor kunnen zeggen waar..." lees meer

Patrica Hazelhorst | Vos & Partners Organisatieadvies BV

"Ik was van plan mijn administratie zelf in te voeren, maar nadat mij was voorgerekend wat ik daarmee zou besparen was voor mi..." lees meer

Michiel Buningh | Buningh Management Consulting

"Volgens QO had onze vorige adviseur ten onrechte een flinke aftrekpost verzuimd op te geven. QO heeft dit alsnog gedaan en hi..." lees meer

Jolanda Oeij | Smiling Faces

"Wij hebben de financiële administratie van onze stichting uitbesteed aangezien we daar zelf de kennis niet voor in huis ..." lees meer

G. Vermeulen | Penningmeester St. Buurtgroep Schenkel

"    Omdat ik ontevreden was met de diensten van de vorige accountant, ging ik op zoek naar iemand anders. De site..." lees meer

Davor Raić | Simple and Useful

"Adviesbureau Hensen is inmiddels 12,5 jaar klant bij QO.    In die tijd heb ik de medewerkers van QO leren k..." lees meer

Mark J. Hensen | MH WaterZaken

"  Toen ik startte als zzp-er had ik mijn administratie eerst bij Yuki ondergebracht. Yuki doet echter geen jaarrek..." lees meer

Lidia Moret | freelance communicatieadviseur

"Ik ben bij QO terecht gekomen na wat slechte ervaringen met grote accountantskantoren. Ik zag dat dit kantoor een award had g..." lees meer

Dennis Fransen | Correcthosting

Tip van de maand


"Door gebruik te maken van online boekhouden kan uw accountant u op afstand begeleiden bij het inboeken van uw administratie."
 
Trefwoorden:

Quality Online Business Solutions



Toegangseweg 30
2771 XM Boskoop

Tel (010) 437 19 90
   
E-mail: info@quality-online.nl
Website: www.quality-online.nl




Vind ons met GoogleMaps
Google Maps