Organisatie
Quality Online, opgericht in 1993, is een ambitieus en op groei gericht commercieel administratiekantoor. QO heeft een sterk op ondernemers en ondernemingen gerichte praktijk.
Doelstelling
QO heeft als voornaamste doelstelling het voorzien in de behoefte aan helder en resultaatgericht bedrijfs- en belastingadvies, alsmede het voor de MKB-ondernemer en non-profitorganisaties beperken van administratieve rompslomp.
Full-service administratieve ondersteuning en consultancy
Vanuit de cloud, alsmede onze vestiging te Boskoop verlenen wij met behulp van een hoge mate van automatisering en uitstekende, efficiënte personele inzet hoogwaardige full-service administratieve ondersteuning en consultancy.
Award
Quality Online heeft een AccountancyNieuws Award gewonnen en heeft zich hiermee geschaard bij de top 3 van Nederlands meest klantgerichte MKB advieskantoren.
Uitreiking AccountancyNieuws Award
Onderhanden projecten
Momenteel werken wij aan een oplossing, welke het cliënten mogelijk maakt hun administratie online aan te leveren. Dit biedt te zijner tijd de volgende voordelen:
- cliënt hoeft niet meer heen- en weer te reizen om zijn boekhouding in te leveren cq. op te halen;
- de administratie is digitaal voorhanden, dus zodra wij aan de jaarrekening beginnen, hoeft cliënt niet nogmaals zijn boekhouding te komen inleveren;
- het digitaal voor handen zijn van de administratie levert diverse efficiëncy voordelen;
- de cliënt kan iom. de Belastingdienst overgaan tot digitale archivering van zijn administratie; wij kunnen deze op onze cliëntenportaal beschikbaar maken, zodat cliënt hiertoe 24/7 de beschikking heeft.
Visie
De kernwaarden van Quality Online
- klantgerichtheid
- oprechtheid en integriteit
- innovatie
- efficiëncy
- ondubbelzinnige excellence in alle aspecten van de onderneming
- service voor de klant, die op de allereerste plaats komt
- nooit tevreden zijn
- openheid
- betrokkenheid
- winststreven, onder strikte voorwaarde van cliënttevredenheid
Het hogere doel van Quality Online
Beperking administratieve rompslomp
QO heeft de ambitie haar cliënt zoveel mogelijk administratieve rompslomp uit handen te nemen. De ondernemer kan zich dan geheel zorgeloos richten op zijn core-business.
Dmv. op de cliënt afgestemde belastingbeparende tips en bedrijfseconomische adviezen bijdragen aan het financiële welzijn van cliënten
Belastingwetgeving wordt steeds gecompliceerder en wetswijzigingen volgen elkaar in rap tempo op. Het risico is dat door de enorme hoeveelheid aan informatie geen gebruik wordt gemaakt van voor de ondernemer interessante wetgeving. Wij filteren uit deze enorme hoeveelheid per cliënt de voor hem/haar interessante wetswijzigingen en/of belastingbespaartips. Deze stemmen wij periodiek af middels onze cliëntspecifieke informatievoorziening.
Het ultieme doel van Quality Online
QO streeft naar een volledig online dienstverlening (Cloud Accounting). De cliënt kan de boekhouding online aanleveren, krijgt hiervan online terugkoppeling, eea. zal leiden tot enorme tijdsbesparing aan cliënt- en kantoorzijde. QO kan hierdoor nog meer tijd vrijmaken om zich pro-actief in te zetten voor haar cliënten. Cliëntcontact mbt. noodzakelijk kwaad, voor de cliënt geheel oninteressant, behoort tot het verleden. De focus van het cliëntcontact richt zich geheel op constructieve en/of belastingbesparende tips en winstverhogende adviezen.
De kernkwaliteiten van Quality Online
- klantgerichtheid
- innovatief vermogen
- het vermogen om verwachtingen te overtreffen
- efficiëncy