Direct contact: (010) 437 19 90 of bel mij terug!

Diensten Reporting Services (rapportages, zoals jaarrekening)

Reporting Services (rapportages, zoals jaarrekening)

  • Samenstellen van de jaarrekening, niet alleen op conventionele wijze (papieren rapport), maar tevens in digitale vorm (rapport in PDF-formaat)
  • Samenstellen van interim rapportages
  • Samenstellen fiscale rapportages ten behoeve van de Belastingdienst, zoals aangiften Inkomstenbelasting
  • Samenstellen van prognoses, begrotingen en budgetten
  • Bewaking van budgetten en rapportage van realisatie versus begroting

 

Onze werkwijze: Reporting Services

Planning eindejaarswerkzaamheden

Indien u zelf geen voorkeur heeft qua oplevering, plannen wij de eindejaarswerkzaamheden in. Heeft u wel voorkeur voor een specifieke opleverdatum of heeft u onverhoopt toch haast hiermee dan kunt u ons verzoeken eea. in te plannen voor een bepaalde datum of om eea. met spoed af te handelen. Wij schuiven dan andere niet-spoedeisende werkzaamheden naar voren en werken uw jaarrekening etc. met voorrang af.

Aanleveren jaarrekening- en IB-info / termijnbewaking

Voordat wij starten met de eindejaarswerkzaamheden, inventariseren wij eerst de benodigde informatie tbv. de jaarrekening en aangifte IB.

U wordt verzocht de eventueel ontbrekende informatie en bescheiden aan te leveren. Nadat wij de informatie compleet hebben, starten wij met de eindejaarswerkzaamheden. Tijdens dit proces verzamelen wij eventueel aanvullend benodigde informatie en vragen deze dan in 1 keer bij u op. Na ontvangst van de laatste informatie ronden wij onze werkzaamheden af.

Oplevering eindejaarswerkzaamheden

Tijdens het afwerken van de eindejaarswerkzaamheden beoordelen wij oa. de administratieve organisatie en fiscale aangelegenheden. Aanbevelingen hieromtrent nemen wij op in een management letter, welke u tezamen met de rapportages wordt aangeboden. Eventuele acties naar aanleiding van deze aanbevelingen kunnen in overleg met u worden ingepland.

Hierna nemen wij kontakt met u op om de jaarrekening en aangifte IB telefonisch met u door te nemen of een afspraak met u te maken om deze bij ons op kantoor te komen bespreken.

Na uw accoord maken wij de rapportages definitief en plaatsen deze in digitale vorm (PDF) op uw persoonlijk digitaal cliëntendossier op ons cliëntenportaal. Tevens versturen wij dan de aangifte IB aan de Belastingdienst of plannen wij dit in op een moment dat dit u beter uitkomt qua betaling van de aanslag. Na uw accoord maken wij de rapportages definitief en plaatsen deze in digitale vorm (PDF) op uw persoonlijk digitaal cliëntendossier op ons cliëntenportaal. Tevens versturen wij dan de aangifte IB aan de Belastingdienst of plannen wij dit in op een moment dat dit u beter uitkomt qua betaling van de aanslag.

Indien gewenst kunt u naast de digitale rapportages tevens nog conventionele rapportages in papieren vorm ontvangen.

Het voordeel van de digitale rapportages is dat deze op elke gewenst moment vanaf iedere lokatie met een internetaansluiting kunnen worden geraadpleegd cq. gedownload.

Indien nodig wordt door ons nog een suppletie-aangifte BTW ingediend bij de Belastingdienst.

 

 

Top 3 'Meest Klantgerichte   Advieskantoren'


AccountancyNiewws Award

Testimonials

"Wij zijn zeer tevreden over de prijs/kwaliteitverhouding, iets wat we uit ervaring niet over ieder kantoor kunnen zeggen waar..." lees meer

Patrica Hazelhorst | Vos & Partners Organisatieadvies BV

"    Omdat ik ontevreden was met de diensten van de vorige accountant, ging ik op zoek naar iemand anders. De site..." lees meer

Davor Raić | Simple and Useful

"In deze tijden van e-mail en sms is het ook wel eens prettig persoonlijk contact te hebben met mijn adviseur. Gelukkig maken ..." lees meer

Toon Coelers | Eigenaar Schilders- en afw.bedrijf A. Coelers

"Adviesbureau Hensen is inmiddels 12,5 jaar klant bij QO.    In die tijd heb ik de medewerkers van QO leren k..." lees meer

Mark J. Hensen | MH WaterZaken

"Ik ben bij QO terecht gekomen na wat slechte ervaringen met grote accountantskantoren. Ik zag dat dit kantoor een award had g..." lees meer

Dennis Fransen | Correcthosting

"Volgens QO had onze vorige adviseur ten onrechte een flinke aftrekpost verzuimd op te geven. QO heeft dit alsnog gedaan en hi..." lees meer

Jolanda Oeij | Smiling Faces

"Wij hebben de financiële administratie van onze stichting uitbesteed aangezien we daar zelf de kennis niet voor in huis ..." lees meer

G. Vermeulen | Penningmeester St. Buurtgroep Schenkel

"Dankzij diverse belastingbesparende tips heb ik de kosten van QO al dubbel en dwars terug verdiend."

Michiel Buningh | Buningh Management Consulting

"Het fijne aan dit kantoor is dat men afspraken altijd nakomt. Dat heb ik in het verleden wel eens anders mee gemaakt."

A. Laurijssen | A. Laurijssen Schilderwerken

"Ik was van plan mijn administratie zelf in te voeren, maar nadat mij was voorgerekend wat ik daarmee zou besparen was voor mi..." lees meer

Michiel Buningh | Buningh Management Consulting

"  Toen ik startte als zzp-er had ik mijn administratie eerst bij Yuki ondergebracht. Yuki doet echter geen jaarrek..." lees meer

Lidia Moret | freelance communicatieadviseur

Tip van de maand


"Door gebruik te maken van online boekhouden kan uw accountant u op afstand begeleiden bij het inboeken van uw administratie."
 
Trefwoorden:

Quality Online Business Solutions



Toegangseweg 30
2771 XM Boskoop

Tel (010) 437 19 90
   
E-mail: info@quality-online.nl
Website: www.quality-online.nl




Vind ons met GoogleMaps
Google Maps